Thursday, May 15, 2008

Warong Penyet, The Curve

..Never been exposed!!..sebelah kiri ayah eden..Haji Suhati @ ayah...dan itu omak eden..Hajah Zaleha @ Ibu...Eden ni..berdarah kacukan..orang kata pan asian..Javanese + Minangkabau..Itu hari eden berjaya memujuk rayu ayah eden...belanja kami kek kedai Masakan Indonesia ni...ayah eden bab² jalan² cari makan asia ni...mmg mendapat pujian keluargo eden..ropenye ayah eden dah surf siang² kat internet...

jus alpukat...ni kegemaran sahabat gua..the basyeers...

ayam bakar..sama ayam penyet..
batagur sama bakso sapi..

itu sajala komen eden...article ni..eden takley guna ayat 'gua-gua lu-lu'..ayah eden...telah memberi komen membina...katanya kurang supannn...:P..memandangkan ayah eden akan 'audit' blog eden ni...eden kena la..tulih ayat yg elok²...lupe nak sebut..harga makan kat sini..agak berbaloi...4 orang punye makan..habes 56 ringgit....okeylerr tuuu..

7 comments:

ashiena said...

ayah 'audit'?
komens pun kena bersupan.. :)

peah @ peps said...

..haruss....:)

bungaoren said...

Selepas ini, puan boleh menghantar borang permohonan jawatan pengurus projek di Dewan Bahasa dan Pustaka. hehehe.. berbelit lidah teman menaip ker kome.. guna ayat baku..

Anonymous said...

ece cehhh.. ibu n ayah nie pndi jer blakon ek dpn camera...

best ker tempat nie?
nti pasni ko lak boley blajer aku,
warghahahahaaa...

~dedek~

peah @ peps said...

bungaoren: ..pengurus ye yop?..ape kehenye..kome toksah nak berbaku...teman sendighi tak paham..

dedek: ..pelakon terbaekk..haha..korang suke tempe kan?? sesuai la ..ko nak pegi...tapi aku suke wong solo kat ampang tu lagi..kalau nak gi..ajak mak long... licinnn...

Anonymous said...

pasal baca yassin ,kalau tak ada majlis pun boleh baca sendiri, lepas maghrib ke, lepas solat subuh pun boleh juga.

kata dah tak pakai gua lu lagi.

kalau boleh English nya d baiki lagi .

kurangkan komen pasal hal kerja dan rakan kerja , takut ada yang melenting

WOW power leveling said...

Your web is great, I learned something about WOW here

Notice Board

The original path of Cik Peah's blog is:


comments pasted at http://peps-hellkitchen.blogspot.sg will not be seen by the owner.
Thanks for reading and enjoy your blogging day.