Tuesday, January 12, 2010

Bubba Gump, Sunway Pyramid

:
..moh skodeng...
:

:
eh..ada awek..
:

..ayu..lagi sopan..org tua2 kata 'baik budaknya'..."TAPI"....
peringatan:  jgn drive belakang atau depan kereta beliau kalau agak2 rasa tak terer...
:

:
..olivia:  flip the 'blue' plate if u r ready to order..
...us:  okey dess...lets flip..
:



:
hohoo...sangat kenyang...
:

..berapa habes?...hehehe..mcm biasa..tong tong maaaa..
:
Yus:  peah..saya tak makan udang sejuk ni..
peah:  caya la..rezeki si kempeng ni..
:

pictures -courtesy of Pn Yusleyna...tq...

4 comments:

HUck said...

best tu mkan..tapi harga tak ingat la..mahal seh...tapi kat situ kena hati2 makan sebab ada gak minuman dia campur yang alkohol..kan..my fren cakap la

Anonymous said...

peah.. sory ye terpaksa cut masa mkn ari tu... ada sedikit kesulitan... hehehe lain kali kita gi tmpt lain lak... papepon tmpt tu mmg best & makanan dia pon best...maksudnya berbaloi ngan harga..so... kemana kita lps nih? hihihih

Ahmad said...

kalo nk mkn jgn lupa ajak gue....i follow...

peah @ peps said...

Huck 
ye betul huck...kecoh gak ler..masa kami masuk tu..tanya halal ke idaknye...

Anonymous 
..takpa..takpa..Puan Sri...kite ni dah berlaki..ada anak lagi..dapat kuar kejap2 pun dah hokey dah...pas ni..akan di decide..pas duit kumpul harian...dah capai target...

Ahmad 
...alo Dato' Sri Mighty Gorgon...orait..next time..gua suh Puan Sri ajak lu skali...itu mcm kalau kena bawak Mr Shan jua la..:)

Notice Board

The original path of Cik Peah's blog is:


comments pasted at http://peps-hellkitchen.blogspot.sg will not be seen by the owner.
Thanks for reading and enjoy your blogging day.