Thursday, March 20, 2008

La Rizz, Bangi

..ari tu...gua mintak tolong epah temankan gua pegi Datapos kat bangi...nak amek data reference..opss..bahasa IT gitu....tak sesuaaiii di siniii...pas selesai keje tu...on the way back... epah bawak gi kedai dia selalu beli breakfast... La Rizz namanya... time tu dah dekat pukul 11... lauk lunch dah start kuar...

..camana jauh pun kite pegi merantau..kuih tradisional kite gak la..yg sering dalam ingatan....Korang!!..kuih² ari tu epah belanja...8 ringgit dia abess..

tapi..bukan itu sahaja yg berada dalam ingatan gua....kes epah cuba men'drift' gaya muslimah...mmg teringat sampei sekarang...kami masuk lubang..tayar kereta pecah....berat sangat ke gua ni kengkawan...sampai tak balance keta epah tu???...

11 comments:

ashiena said...

wahaha... epah, den golak katun tu.. tapi hibo bab tayar keto mu.. :D
timo kasih kuih tu.. ado time boli la lagik yo?

peah @ peps said...

eden pun tumpang hibo..tapi ekau patut laiee hibo..bila dia langgar keto ekau hari tu...huhuuuu..

aiffa said...

uWwAAAaaaa!!!...keji tul kawan-kawan eden nih ha!!..uWwwaaaa!!!!Tipuuu...mana ade jatuh camtu skali....huhuh..sedihnyer!

hehe..salute la kat ekau fiza sbb buat cito eden jadi lagi gompak..haha!tapi yang den polik napo plak ekau jadi bosa semacam jo dlm gambo ni??hehe..

sHibI said...

berat sgt ke sis?..hik3

peah @ peps said...

..haha..janji tayar ekau pocah..serious dah tu..eden cuba masukkan rasa 'touching' kek kejadian tu..biar orang sumo feel..

peah @ peps said...

eden dah 40 kilo sekarang ni..okey..

nagakeciks said...

gilo lah...epah drifter Teras Jernang ... ado skali itu hari , dio pancung den maso nak balik... umang aih , terkojut den. Pancung sambil sonyum lebor lak tuh..

Apopun , peah nyo skil photoshop makin cool dess

aiffa said...

haha..Apit,eden drift pancung ekau pon sobab nak kasi ekau nampak eden ni ha..klu tak si apit nih bawak menonong jo tak tunggu org langsung..org punye la tunggu dia..ponek tau den kojar ekau...!!

**adehh...sakit mulut nak baca loghat nih..hehe!!

peah @ peps said...

..dah²...mung org ganu mix kedah...mung goyak gaya 'ganudah'... kang terpelanting..pecah kepalaaa...

aiffa said...

hahaha...."DIAMM..DIAAMMMMM...Dah banyak kali dah cakap....DIAMMMM...DIAMMMMMMMM!!!kang baling nnti terpelanting pecah kpalaa haa....!"

bungaoren said...

hehehe.. tu kepala keter sapa terpelanting tu?? hahahaha.. DIAM.. DIAM.. kan dah terpelanting tu.. >:) hahahaha

Notice Board

The original path of Cik Peah's blog is:


comments pasted at http://peps-hellkitchen.blogspot.sg will not be seen by the owner.
Thanks for reading and enjoy your blogging day.