Saturday, March 8, 2008

Sup Gear Box, Kg Melayu Majidee, JB

...walaupun ayah gua dah 3 tahun transfer kat jb nun...gua tatau pulak ada kedai ni..kat belakang umah ayah gua tu....ni gambar tahun 2005 kalau tak silap....gambar gambar ni gua cilok dari pesal a.k.a ded1 ..time outstation kat Safeguard jb dulu...si joe jambul ni beria nak cari sup tulang kaler merah...tak jumpe pun..nak kaluu kena pigi singapore...tapi...gua tak pernah jumpe punnn..

ini..sup gear box..makan ngan nasi lemak..cecah sambal kicap jawa..time time tghari buta..bdn berpeluh sume...mmg stim...

Memory yg gua takley lupe ngan pesal,naim,joe ni...time dorang tekan lift hotel tu sampai level 13...org chinese kata..level tu berhantuuu...dahla gua sorang sorang pompuan..pukul 2 pagi pulak tu...mangkuk betul bdk bdk tu...nasib gua sempat sepak buntut joe jambul tu sekuat hati...

p/s: di kesempatan ini..gua nak wish ayah gua..selamat berpencen bulan 6 ni....pindah balik kluang...huhuu....

6 comments:

naim said...

waa ni tmpat kita makan ni peps, gue ade skali ni. org jb blanjer ni. pezal cover malu tkejut nengok kedai. hehe

Anonymous said...

Maaf mencelah, ni bukan kat kg melayu majidee. Warung ni kat Kg Kurnia sebelah Taman Suria.

peah @ peps said...

..adoii salah kampung ke....haha..tak tau ler anonymous..time kasihh..tolong repairkan...

peah @ peps said...

..hahaha...kenangan ni bro...gua time mkn tu..berpeluh gile...kedai cokia je tu..time kasih kat org jb yg disebutkan si naim tu..

naim said...

hehe lupe lak name org jb yg budiman tu. apa2pun budimu dkenang ke akhir hayat. jimat belanja kami semua haritu hehe

peah @ peps said...

..jimat jimat gak..korang buli gua..tak hengat time tu..dahla gua kena drive all the way...korang..tido ternganga..siap ada yg dengkur...tension je den time tu...

Notice Board

The original path of Cik Peah's blog is:


comments pasted at http://peps-hellkitchen.blogspot.sg will not be seen by the owner.
Thanks for reading and enjoy your blogging day.