Saturday, March 8, 2008

Tom Yam Pok Tet, Sek 24, Shah Alam

..Why...lu sedap sangat kat tekak gua..pok tet..??
..Why...lu buat gua rasa mengidam kat lu..pok tet..??
..Why...lu dah takde kat seksyen 24 tu.. pok tet..??
..Why...lu tak bagitau lu pindah mana....di manakah lu sekarang....??
..Why?...Why?...Why?...

4 comments:

basyeer said...

sirius??? dah takde?? sedap nak mampus poktet dier nih..rasa mati idup semula bila makan..

peah @ peps said...

..terkejut yaa...haha..mati hidup semula..gila sungguh ko nih...tapi mmg giler sedap aa kan..pok tet dia...aku 2 - 3 kali pegi shah alam semata mata nak makan pok tet..asal pegi asyik tutup...aku rasa dorang dah pindah...tapi tatau kat manaaaaaaa...

naim said...

btul da pindah ke?? gila feymes kdai ni, masakan dia mmg bes.. dia duk kat sblah jamban ngan tong sampah, tp org tetap ramai makan c2. btul x? hehe

peah @ peps said...

.hahah..betul..dah sedap..bantai je la kat mana pun..janji halalll..

Notice Board

The original path of Cik Peah's blog is:


comments pasted at http://peps-hellkitchen.blogspot.sg will not be seen by the owner.
Thanks for reading and enjoy your blogging day.