Sunday, April 6, 2008

J.Co Donuts, Pavilion, Bukit Bintang

..tujuan utama gua datang sini..nak makan donut J.Co yg dikatakan sedap itu..dan nak tengok apa dah jadi ngan tapak sekolah BBGS tu...Lagu Sekolah:-BBGS..Kami Sedia..Cinta Dan Usaha Akan Datang...Bila Kami Menjadi Dewasa..Menjadi Puteri Negara...lagu ni gua dedicatekan kat cousin² yg 4 org tu...sekolah korang dah jadi shopping complexxx!!..gua pernah sekolah rendah situ..tapi tak sampai setahun..

Nampaknya pavilion ni tak datangkan 'feel' sangat kat gua hari ni...bagi gua..baik lagi OU kut...:P...ke sebab gua ngan Mr Shan takde tujuan sebenarnya ke sini...tapi gua suka betul cermin kat shot atas tu...kalau sesape tau..mana nak beli sticker mcm dlm gambar tu..bagi tau aa..nak beli thru online mahal gile...

2 comments:

Anonymous said...

elooo kakak sedara,
salah ar ko nyanyi lagu sekolah ktaorg.. rosak2x..hehe
der ker ptt runtuh kn bbgs.. sedey sgt.. mmg ar x der feel, lg pon brg2 mcm mahal sgt.. yg ader JCo je la..mcm big apple gak rs dier..

yg sticker tue mmg ssh gak nk cr.. doa jer la ikea akn produce 1 ari nti k..
- dedek -

peah @ peps said...

..huhu...salah ke..ooOOooppss..yelakan skola tak sampai setahun..nak ingat mendenye..

huhuuu...aiseymannn...nak tunggu ikeat tak syok aa..mesti sume org akan pakai design tu...takpela..tapi kut kut..mana la tau..Kit Kard ada buat..kasi inform aa...tqqq...

Notice Board

The original path of Cik Peah's blog is:


comments pasted at http://peps-hellkitchen.blogspot.sg will not be seen by the owner.
Thanks for reading and enjoy your blogging day.