Friday, April 18, 2008

Saiko

..gua post cerita saiko ni..sebab...tu hari kami ada sekor kucing nama kodot..tatau dah ilang ke mana hala ntah...utk kenang²an di kemudian hari...
Sebab saiko ni...datang kat cabin kami time dia sangat² kecik..dan sadis...kami sume dah convert dia jadi psycho mcm segelintir programmer kami....ahaaaa..dia pun confuse species..adakah dia kucing...ataupun manusiaaaaaa....

9 comments:

hyt said...

nama dia saiko @ putih..

sbb gua sorang je panggil putih..
sbb gua tak rasa dia saiko, eyan lg saiko..

sHibI said...

ooooo inikah kodot yang buat kak zaida xleh masuk cabin neh?hahahahhaha..comel betul name.kodot..cam kodok plak...hik3

peah @ peps said...

hyt: yati sorang je panggel dia putih..

sHibI: kodot dah ilang dah..yg ni nama dia saiko..ye tepat sekaliii!!!...sorang je..yg akan panik bile saiko ni masuk cabin...

nagakeciks said...

yeahhhh...saiko ... the coolest cat in the world...gua esok , kalo dah x de kat perhilitan nih, gua memang akan miss gile kat dier nih.. kalo tengah tensen , sure dier bleh kasik hepi balik.. kecuali kak zaida...hahahah

Tapi dalam gambar nih...nampak sangat korang sume kejam...pijak leher dier.. taruk kat tempat tinggi dengan harapan dier jatuh...campak dalam tong sampah...kurung..tikam ngan pen...kepak badan dier...giler kejam..


Geli matttttttttttttttttttttt

nagakeciks said...

yati...name saiko lebih sesuai...sbb tingkah laku dier saiko...nak kate putih , dier ade kaler lain...esp kat kepala dier

peah @ peps said...

nagakecikstak kejam..saiko ni..akan diconvert jadi programmer kelak... dia suke pijak keyboard

saiko ni cat model la...pantang tgk camera maaa..

lu kata kitorang kijam...member dok meloncat..cakar sini sana..time gua pakai skirt...habessssss...dia gayut kat skirt gua...

aiffa said...

Tajuk: Lagu Untukmu
Artis: Meet Uncle Sascha

Tiada binatang
Dapat menceriakan kami yg telah dikerah
Bagaikan lumpuh tak mampu berdiri
Kami tetap begini
Takkan berubah kerna kami manusia
Dan kami semua bukanlah kucing

*
Tengoklah ekor, misai dan telingamu
Berbeza
Kau dan juga kami
Dua hati yang tak mungkin bersatu

Adakah kami
Hanya tuan yang sering bagi engkau makan
Yang sering dicakar oleh kuku-kukumu,
Kami punya masa dan perhatian
Tapi janganlah kacau kak zaida
Cukup cukuplah oh cukuplah

(ulang*)

Tak tahan tak tahan
Sabar kami tak tertahan melayan sikapmu saiko
Berbeza-berbeza
Kau dan kami berbeza
Kita memang tak serupa
Bebaskan bebaskan
Kesian kak zaida
Kita tidak sehaluan
Cukuplah sudahlah
Sampai disini saja
Hubungan kita berdua
Hoa…hoa…hoa…

(ulang*)

peah @ peps said...

..hahaha..ikut sodap je godam lagu ni..epah..manyak kleatif..

Anonymous said...

ja, comel la kucing nih...
tgk mcm dh sihat jer dr gambar dl yg mcm kn langgar treler.. hehe

"sayangi lah kucing2 ini"
~mesej drpd adik, bakal SPCA owner~
(^_^) hehee

Notice Board

The original path of Cik Peah's blog is:


comments pasted at http://peps-hellkitchen.blogspot.sg will not be seen by the owner.
Thanks for reading and enjoy your blogging day.